رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از نتیجه بازی مقابل ملوان گفت: بازی سختی را در هر ۲ نیمه شاهد بودیم.

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و پرسپولیس در بندرانزلی اظهار داشت: بازی جذاب و زیبایی بود اما حیف که این دیدار تماشاگر نداشت زیرا دوست داشتیم در مقابل تماشاگران بازی کنیم.

وی افزود: امیدواریم که از بازیهای آینده تماشاگران حضور داشته باشند، چون انجام مسابقه بدون حضور تماشاگر خوب نیست و در تمام دنیا مسابقات را با تماشاگر برگزار می کنند و با تبلیغات فراوان سعی دارند که تعداد بیشتری تماشاگر در ورزشگاهها حضور یابند اما اینجا متاسفانه برنامه ریزی می‌شود تا بازی بدون تماشاگر انجام شود.

وی گفت: به هر حال بازی سختی را در هر ۲ نیمه شاهد بودیم و از سوی دیگر شرایط زمین نیز از کیفیت مسابقه کاسته بود و بازیکنان ۲ تیم نیز به همین دلیل نتوانستند تمام توانایی خود را نشان دهند؛ اما در کل بازیکنانم با تمام وجود و توان خود در این دیدار حضور یافتند و گل زیبایی نیز به ثمر رساندیم.

سرمربی پرپسولیس در ادامه بیان کرد: البته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز از نظر تاکتیکی خوب بود و در دقایق پایانی نیز بسیار خوب ظاهر شدند، اما هدف ما پیروزی در این دیدار، ادامه صدرنشینی بود که به خواسته خود نیز، دست یافتیم.

گل‌محمدی با حمایت از نحوه قضاوت داور این بازی گفت: با توجه به اتفاقات این دیدار، از داور بازی حمایت می کنم و یکی از اتفاقات خوب این مسابقه نیز، انتخاب علی صفایی به عنوان داور این دیدار بود و امیدوارم که در بازیهای آینده نیز داوری ها به همین شکل خوب باشد.

عدم حضور کادرفنی ملوان در نشست خبری

با توجه به اینکه مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقایق پایانی این دیدار با کارت قرمز داور مواجه شد، وی نمی توانست در نشست خبری پس از بازی حضور یابد و باید یکی از کمک مربیان در این نشست شرکت می کرد.

اما هیچ یک از کمک مربیان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری پس از بازی این تیم با پرسپولیس حضور نیافتند.

تیمهای فوتبال ملوان و پرپسولیس عصر پنجشنبه در هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.