محمد فرهاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مهر، ۱۱۴ هزار و ۱۹۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۲ شرکت آبفا در مناطق مختلف استان ثبت شده است.
وی بر تلاش برای رفع حوادث در کمترین زمان تاکید و اضافه کرد: در همین مدت، ۲۳ هزار و ۳۵۳ فقره حادثه مربوط به آب و پنج هزار و ۶۲ حادثه در بخش فاضلاب روی داد و برطرف شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان افزود: از طریق مرکز ۱۲۲ به صورت ۲۴ ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد میشود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه به کمتر از پنج ساعت برسد.
فرهاد با اشاره به حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده در واحد امداد و حوادث آبفا، ادامه داد: به محض اعلام حادثه از سوی مشترکان به سامانه ۱۲۲ و ثبت در سامانه، مورد اعلامی به واحد امداد و حوادث اطلاع و بلافاصله برای ترمیم یا رفع حادثه اقدام میشود.
در حال حاضر ۵۴۵ هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند که ۴۱۰ هزار مشترک آن شهری و ۱۳۵ هزار مشترک نیز روستایی است.