بجنورد-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان تداوم راه انقلاب و مقابله با منش و خوی استکبارستیزی است و مردم با حضور پرشور خود پاسخ محکمی بر یاوه‌گویان خواهند داد.

حسن ناهیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مردم ما سال ها است که با دشمنی و توطئه های استکبار آشنا هستند و در طول انقلاب همواره به شکل های متفاوت از سلطه جویی های مستکبران آسیب دیده اند ولی هرگز به ولایت پشت نکردند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود کارشکنی های دشمن همواره در مسیر پیشرفت و رشد حرکت کرده است بنابراین دشمن تلاش می کند تا با روش های مختلف جلوی این پیشرفت را بگیرد. 

ناهیدی افزود: مردم ما سربلند و استوار در مقابل دسیسه های دشمن ایستاده و از نظام اسلامی حمایت می کنند، این نشان از ولایتمداری و اتکا به قدرت و توان خود است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: امسال در روز ۱۳ آبان ماه، مردم ما بار دیگر حماسه می آفرینند و پشتیبانی از نظام اسلامی را به رخ جهانیان می کشند. 

وی گفت: با توجه به تلاش های دشمن برای فراموشی آرمان های نظام اسلامی، نسل جدید باید با دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند از این رو  پاسداشت یوم الله ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی ضرورت است. 

وی تاکید کرد: برگزاری راهپیمایی به مناسب ۱۳ آبان ماه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی امسال از اهمیت ویژه برخوردار است، امروز چشم تمام جهان به ایران اسلامی است تا بار دیگر ولایتمداری و حمایت از آرمان های نظام اسلامی را محک بزنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مردم ما به ویژه دانش آموزان با حضور در راهپیمایی نشان خواهند داد که در صحنه هستند و پاسخ یاوه گویی های دشمن و بدخواهان را با حضور گسترده خود به جهان  خواهند داد.

براساس این گزارش راهپیمایی استکبار ستیزی ۱۳ آبان فردا (جمعه) در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار می‌شود.