گناوه - ایرنا - راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار " حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان با سراسر کشور در شهرستان گناوه باحضور مرزنشینان این دیار باشکوه تر از سال های قبل برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ۱۳آبان روزی به یادمانی در تاریخ ایران اسلامی است که سه رویداد در چنین روزی رخ داده بود، تبعید امام(ره) به ترکیه، شهادت تعدادی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که هیچگاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

استکبارجهانی به سردمداری آمریکا سالهاست برای رسیدن به اهداف خود در ایران قوی و مقتدر تلاش زیادی می کند اما هر بار با حضور همیشگی مردم غیور و همیشه در صحنه با شکست مواجه می شود.

دریادلان شهرستان گناوه در این روز تاریخی اعم از زن و مرد، دانش آموز، دانشجو، بازاری، کارمند و مسئول همگام و همسو با دیگر مردم کشور با لبیک به ندای رهبر به میدان آمدند و برای حفظ و سربلندی کشور و نظام هم قسم شدند.

راهپیمایی امسال باتوجه به حمایت های استکبار و معاندان از حوادث و اغتشاشات اخیر حال و هوای دیگری نسبت به سال های قبل داشت و راهپیمایان گناوه ای پاسخ محکمی به فتنه گران و آشوبگران اخیر در کشور دادند.

راهپیمایان گناوه ای  حرکت خودرا از چهارراه مخابرات این شهر به سمت میدان امام (ره) در صفوفی متحد و منسجم آغاز و در طول مسیر با دردست داشتن  پرچم مقدس جمهوری اسلامی فریاد استکبارستیزی سر دادند.

در میدان مرکزی برنامه های مختلفی شامل اجرای سرود همگانی و  نقاشی  به اجرا در آمد.

راهپیمایان با سردادن شعارهای "مرگ برآمریکا" ، " مرگ بر اسرائیل" ، "مرگ بر فتنه گر "، " ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" ، ۱۳ آبان ماه یوم الله " بار دیگر بر ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب تاکید و پیام انقلاب خود در تسلیم  نشدن  و سازش در برابر زورگویان و مستکبران عالم را  را فریاد زدند.

قبل از خطبه‌های نمازجمعه، فرماندار شهرستان گناوه در جمع راهپیمایان در محل مسجد جامع سخنرانی کرد.

محمدتقی صفری اظهار داشت: جنایت‌ها و ظلم آمریکا نه تنها برملت قهرمان ایران بلکه در سایر نقاظ جهان مسلم و هویدا است و نیازی به بررسی و تحقیق ندارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون بارها  توسط آمریکای جنایتکار و منافقان کوردل با  توطئه ها و دسیسه های فراوانی روبرو بوده است  که همگی آنها یکی پس از دیگری خنثی و شکست خوردند.

فرماندارگناوه افزود: در برهه کنونی انقلاب اسلامی ایران به رهبری آیت الله خامنه ای و همت و تلاش جوانان نخبه و توانمند در همه عرصه ها می درخشد و برای همه آزادی خواهان جهان الگو شده است.

وی بیان کرد: هیمنه و ابهت آمریکا به به برکت انقلاب درهم شکسته شده و رهبر معظم انقلاب نوید از هم پاشیدن استکبار جهانی را داده است که به زودی محقق خواهد شد.

صفری اظهارداشت: نظام مقدس جمهورس اسلامی بخصوص در دولت سیزدهم خدمات و دستاوردهای زیادی برای مردم ازجمله این شهرستان ملت به ارمغان آورده است که باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.

فرماندارگناوه گفت: در هفته دولت امسال بیش از  ۵۰۰ میلیاردتومان پروژه افتتاح و اجرایی و در طول سال پروژه های دیگری در دست اجراست که  باعث رونق و توسعه روزافزون این منطقه خواهد شد.