بوشهر - ایرنا - رئیس مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان این استان در چهارمین رویداد دیجیتالی در پنج بخش تولید محتوا با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محراب کیانی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیچیتال استان بوشهر افزود: این رویداد در بخش‌های پویانمایی، بازی‌های موبایلی، نرم‌افزارهای موبایلی، کلیپ و پوستر به مدت سه روز به‌صورت شبانه‌روزی از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مهلت ثبت نام در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان بوشهر تا ۲۴ آبان ماه است و افراد در رده های سنی مختلف می‌توانند شرکت کنند.

کیانی ادامه داد: موضوع چهارمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر در کنار ۲ موضوع ملی، بیشتر بومی و برگزیدگان این ‌رویداد ضمن معرفی به جشنواره ملی که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، در تولید محصول از آنان حمایت می‌شود.

وی اضافه کرد: چهارمین رویداد محتوای دیجیتال در استان بوشهر با مشارکت مؤسسۀ فرهنگی هنری شهرداری بوشهر، جهاد دانشگاهی، شرکت توزیع نیروی برق، نیروگاه اتمی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر استعدادیابی، پرورش و شناسایی نخبگان این حوزه، سازماندهی و انسجام بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از آنان را از هدف‌های برگزاری این رویداد عنوان کرد.

وی همچنین بر ضرورت ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه تولید محتوای بسیج، شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌وکارهای مجازی و دیجیتال بومی را  از دیگر هدف‌های برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج عنوان کرد.

کیانی با بیان اینکه در بخش تولیدات فاخر و گروه‌های موفق بیش از ۲۰ گروه و در بخش انفرادی صدها نفر اقدام به تولید محصولات می کنند گفت: فضای مجازی بستر آزادی است که افراد مختلف نسبت به تولید محتوا در آن اقدام می‌کنند.

رئیس مرکز فضای مجازی سپاه استان بوشهر گفت: ظرفیت جوانان این استان در تولید محتوا در بستر فضای مجازی مطلوب است و تلاش می‌شود این افراد پس از تولید این محصولات رها نشده و نقش آنان در فضای مجازی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.