یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون سه هزار حلقه صالحین با حضور اقشار مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان در استان سازماندهی شده است.

سردار حسین زارع کمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حلقه‌های صالحین سالانه با موضوع‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی تشکیل و فعالیت دارند و در این تشکل ها آموزش‌های عقیدتی، پاسخ به سوالات و شبهات و بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان با حضور مربیان مجرب اجرا می شود.

وی ترویج اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌خصوص حفظ روحیه انقلابی و تقویت فضائل معنوی و ارزشی در بین نسل جوان را از مهمترین اهداف حلقه‌های صالحین دانست و یادآور شد: مقابله با تهدید نرم دشمنان که هدف آن نسل جوان است با تقویت بنیان‌های دینی و اخلاقی محقق می شود که این مهم در حلقه‌های صالحین پیگیری می‌شود.

سردار زارع کمالی برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عکس و مسابقات مختلف فرهنگی را از دیگر برنامه‌های جانبی حلقه‌های صالحین برشمرد و اظهار داشت: جلسات حلقه‌های صالحین با حضور اعضا در طول سال در سطح پایگاه‌های مقاومت و نواحی بسیج تشکیل می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج در روز جمعه هفته جاری همایش حلقه‌های صالحین در یزد و تمامی مناطق استان در محل‌های برگزاری نمازجمعه تشکیل می‌شود.

به مناسبت هفته بسیج یک هزار و ۷۰۰ برنامه در یزد برگزار می‌شود و استان ۳۲۰ هزار بسیجی فعال دارد.