پاکدشت- ایرنا- طرح توسعه شبکه گازرسانی به روستای قلعه نو از توابع بخش مرکزی پاکدشت روز دوشنبه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بخشدار مرکزی پاکدشت در این مراسم گفت: پس از بازنگری در طرح هادی و اجرای طرح الحاق به بافت، ۷۰۰ خانوار به مجموعه روستای قلعه‌نو افزوده شدند که برای آنان هیچ سرانه‌ و زیرساختی در گاز، آب و حوزه خدمات پیش‌بینی نشده بود.

سعید فکری افزود: بر اساس نیاز ساکنین روستا و بررسی و مطالعه صورت گرفته، نیازهای این روستا در سامانه تدارکات دولت بارگذاری شد و در اولین اقدام مقرر شد تا اداره گاز، نسبت به اجرای طرح توسعه شبکه شبکه گاز اقدام کند و پس از آن، در حوزه توسعه شبکه آبرسانی نیز عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی از اجرای طرح باغراه، جدولگذاری، اجرای ۲۸ هزار مترمربع آسفالت، تأمین و توسعه روشنایی و اجرای طرح صدور اسناد مالکیت منازل روستایی به عنوان طرح‌های در دست اجرای این روستا یاد کرد.

فکری با اشاره به اجرای طرح توسعه گازرسانی روستای قلعه نو گفت: در اجیار این طرح، یک ایستگاه تقلیل فشار ۱۰ هزار مترمکعبی، ۷۰۰ متر خط تغذیه و ۵ هزار متر خطر شبکه توزیع ایجاد می‌شود و ظرف حداکثر ۳ ماه ۳۵۰ تا ۴۰۰ علمک گاز به مشترکین واگذار می‌گردد.
مردم ایران لایق بهترین خدمات هستند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ملتی که با اتحاد، انسجام و یکپارچگی همه بدخواهان را روسیاه کرده و توطئه آنان را خنثی کردند، لایق بهترین خدمات از سوی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرهاد بشیری افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام در این مقطع زمانی بیشترین هجوم رسانه‌ای را علیه ایران اسلامی تدارک دیده‌اند تا واقعیت‌ها و پیشرفت های کشور را وارونه جلو کنند و در این میسر جوانان را هدف اصلی خود قرار دادند.

وی گفت: با وجود هوشیاری و همدلی مردم ایران اسلامی، باز هم عده‌ای فریب خورده که قطعا آبا و اجداد آنان نیز به مردم ایران خیانت کرده بودند، با دشمن همراهی کردند تا به اتحاد، انسجام و امنیت کشور خدشه وارد کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در کنار تمامی مشکلات مسئولان وظیفه دارند تا با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در صدد رفع مشکلات برآمده و بهترین خدمات را به مردم به عنوان ولی نعمتان نظام، ارائه کنند.

وی تصریح کرد: مسائل و مشکلات باید با سرعت و جدیت پیگیری شده و کارها به صورت کارشناسی دنبال گردد تا پول مردم که برای طرح‌های مختلف هزینه می‌شود، به درستی صرف گردد.

پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.