اردبیل-ایرنا- امام جمعه بیله‌سوار گفت: رئیس جمهور با حضور خود در بین مردم نشان داد که این دولت با دولت‌های قبلی فاصله زیادی دارد و این همان تفکر و روحیه بسیجی است که آیت الله رئیسی را با سایرین متمایز می‌کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام راحل(ره) افزود: اگر قرار باشد یک نمونه عالی از بسیجی نام ببریم سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز آن در عصر حاضر است که بهترین الگو برای جوانان و نوجونان است.

وی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان کردستان اظهار کرد: رئیس جمهور با حضور خود در بین مردم نشان داد که این دولت با دولت های قبلی فاصله زیادی دارد و این همان تفکر و روحیه بسیجی است که آیت الله رئیسی را با سایرین متمایز می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با بیان اینکه اطلاع رسانی درباره خدمات دولت مورد غفلت واقع شده است، از مسئولین خواست در راستای جهاد تبیین اقدامات و کارنامه دولت را روشنگری کنند.

امام جمعه بیله سوار همچنین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در مسیر تحقق اهداف دولت تلاش نمایند و از دخالت در امور اجرایی دولت جددا خودداری نمایند چرا که الان وضعیت با گذشته فرق می‌کند.

حجت الاسلام عزیزی با انتقاد از وضعیت نامناسب کوچه‌ها و معابر سطح شهر بیله سوار از مسئولین خواست با همکاری و حمایت از شهردار و شورای شهر بیله سوار در زمینه تزریق اعتبارات لازم، مردم را از وضعیت نامناسب کنونی نجات دهند.

امام جمعه بیله سوار در پایان با تبریک فرارسیدن ۱۶ آذر گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز، دانشجویان را به الگوگیری و هویت یابی از طریق شهدا که همانا منشور و هویت دانشجویی هستند توصیه می‌کنم.