بروجرد - ایرنا - رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بروجرد گفت: همزمان با آغاز فصل سرما سوئیت‌هایی در پارک ترنجستان شهر بروجرد به عنوان گرمخانه برای اسکان افراد بی خانمان و بی سرپناه راه اندازی شد.

ایرج بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری شهرداری بروجرد و با همکاری مرکز کاهش آسیب نسیم سلامت سوئیت‌های پارک ترنجستان تجهیز و به گرمخانه تبدیل شد، تا افراد بی سرپناه به صورت ۲۴ ساعته در ایام سرد سال در آن اسکان پیدا کنند.

وی افزود: همشهریان می توانند در صورت مشاهده افراد بی خانمان در سطح شهر این افراد را به آدرس خیابان اسلام آباد، پارک ترنجستان راهنمایی کنند تا از امکانات این گرمخانه بهره‌مند شوند.

رییس سازمان فضای سبز شهرداری بروجرد یادآور شد: این گرمخانه دارای ۲ سوئیت با ظرفیت حدود ۵۰ نفر است و افراد بی سرپناه علاوه بر بهره مندی از سه وعده غذای گرم از سایر امکانات این مرکز شامل حمام، آشپزخانه، پتو و وسایل گرم برخوردار می‌شوند.

بابایی با اشاره به اینکه اسکان افراد بی سرپناه در شرایط فعلی که دمای هوا کاهش یافته ضروری است، بیان کرد: سال گذشته در بعضی شب‌های سرد سال به طور متغیر بین ۳۰ تا ۵۰ نفر در گرمخانه‌ای که برای افراد بی خانمان در نظر گرفته شده، مستقر شدند.