همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک سارق حرفه ای پس از ۳۵ فقره سرقت از منازل مردم در شهر همدان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سلمان امیری" افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهر همدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های میدانی از صحنه های سرقت مشخص شد، سارقان زمان و دقت لازم و کافی را برای شناسایی و سرقت از منازل داشتند بنابراین با وجود اقدامات فنی و پلیسی هیچ گونه سرنخی از آنان به دست نیامد.

سردار امیری بیان کرد: با حضور کارآگاهان در یکی از صحنه های سرقت منزل که سارق اقدام به سرقت ۴۰ گرم طلا و وجه نقد کرده بود، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی که شاکی در اختیار ماموران قرار داد، متهم شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی، نامبرده در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و در مواجه با دلایل و مدارک به ۳۵ فقره سرقت منزل به ارزش نسبی ۶۸۰ میلیون تومان اعتراف کرد.

سردار امیری یادآور شد: همه محل های سرقت و مالباختگان با راهنمایی متهم شناسایی و پرونده به دادسرا ارسال و نامبرده نیز از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.