سارق طلافروشی‌های همدان دستگیر شد

۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبر: 85275192
سارق طلافروشی‌های همدان دستگیر شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: سارق مغازه های طلافروشی بازار زرگرهای شهر همدان توسط عوامل کلانتری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" هادی نجفی صالح " بیان کرد: با اعلام یک فقره سرقت از یک مغازه طلافروشی در بازار زرگرها، مراتب برای شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس ماموران کلانتری ۱۳ "عین القضات" شهر همدان با انجام اقدامات پلیسی و پیگیری های تراکنش بانکی یک مراجعه کننده خانم، موفق به شناسایی این فرد شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ نجفی اظهار کرد: متهم پس از انجام تحقیقات خاص پلیسی به سه فقره سرقت از مغازه طلافروشی به روش «کش و روزنی» اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

دستگیری سارق سه دستگاه موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: با اعلام یک مورد سرقت موتورسیکلت در شهرک "مدرس" شهر همدان، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل سرقت حاضر شدند و پس از انجام تحقیقات خاص پلیسی و دریافت مشخصات ظاهری سارق و تطبیق با سوابق سارقان، فردی را در این خصوص شناسایی کردند.

سرهنگ نجفی صالح افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را که دارای ۱۰ فقره سابقه سرقت و زندان بود دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی اضافه کرد: متهم با انجام تحقیقات خاص پلیسی به سه فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و در این رابطه یک دستگاه موتورسیکلت کشف و به مالباخته تحویل داده شد و تلاش برای شناسایی۲ مالخر دیگر ادامه دارد.

آمار سرقت در استان همدان طی نیمه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha