تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

یزد- ایرنا- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش «یلدای رهایی» به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

به گزارش چهارشنبه روابط عمومی ستاد دیه یزد، سید مسعود عظیمی گفت: این پویش به همت ستاد دیه استان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای سومین سال متوالی و به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند پیگیری می‌شود.

وی افزود: این طرح تا ۳۰ آذرماه جاری یعنی شب یلدا اجرا می‌شود و ستاد دیه استان در تلاش است بتواند زمینه آزادی محکومان مالی جرائم غیر عمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده خود را فراهم کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تصریح کرد: با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بنرهایی مربوط به پویش طراحی و چاپ شده که قرار است در مکان‌های پرتردد شهر نصب شود.

عظیمی ادامه داد: تیزر و کلیپ‌هایی با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت هنرمندان و افراد برجسته و سرشناس استان ساخته شده که از طریق رسانه‌ها پخش خواهد شد و شماره حساب‌های این ستاد مردمی به صورت مرتب در شبکه استانی یزد زیرنویس شده و از طریق رادیو اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری#۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه یزد واریز کنند.

این مسئول یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات خیران و مردم نیکوکار است.