تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

خمین - ایرنا - در هیاهوی فینال بزرگترین مسابقه ورزشی جهان، پنج قهرمان بدون نام و نشان که در سکوی قهرمانی آوردگاه حق و باطل ایستادند پس از سالها به وطن خود بازگشتند تا باردیگر خیابان‌های شهر معطر به شمیم عطر شهدا شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فقط یک بند انگشت،فقط یک پلاک ،تنها راه آرام یافتن دل غمگین و بی تاب پدر و مادری است که بوی پیراهن یوسفشان سالها است آنها را آواره کوچه، خیابانها و بهشت شهدا کرده است.

و امروز پیکر مطهر پنج شهید گمنام وارد شهرستان دلیجان شد تا جنوب استان مرکزی در آخرین روزهای پاییز با این پنج گل پرپر بهاری شود.

پیکر این شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز با استقبال باشکوه مردم وارد دلیجان شد و این پیکرهای پاک از میدان امام خمین(ره) به سمت میدان بسیج بر شانه های مردم قدرشناس دلیجان تشییع شد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است این شهدا عصر شنبه در نراق تشییع شوند و آیین شبی با شهدا نیز در مسجد جامع این شهر و دلیجان با حضور مردم،خانواده های شهدا و دوستداران انقلاب اسلامی برگزار شود.

گفتنی است؛ پنج شهید گمنام از تاریخ ۲۴ آذر تا ۶ دی ماه در استان مرکزی حضور دارند و برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهدای خوش نام دفاع مقدس در تاریخ ششم دی و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در مرکز استان برگزار می‌شود، کاروان شهدای گمنام از ۲۴ و ۲۵ آذر ماه از شهرستان زرندیه و در ساوه، ۲۶ آذر در دلیجان، ۲۷ آذر در محلات، ۲۸ آذر در خمین، ۲۹ آذر در شازند، ۳۰ آذر در خنداب، ۱ دی در کمیجان، ۲ دی در فراهان، ۳ دی در آشتیان، ۴ دی در تفرش و ۵ دی در اراک حضور پیدا می‌کنند.