ساری- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اظهار این که مردم مازندران و به خصوص قائمشهری ها رفتار و استقبال خوبی از تیم ما داشتند ، گفت: برای بازی فردا با تیم نساجی شناخت خوبی را از این تیم بدست آوردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ادسون آرا اوجو تاوارس روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران در قائمشهر افزود: قطعا ما هم همانند همه تیم ها قبل از بازی آنالیزی از تیم حریف کردیم،یعنی اکنون شناخت خوبی از تیم نساجی در اختیار داریم.

وی با بیان این که نمی توان نتیجه بازی را پیش بینی کنم ، ابراز امیدواری کرد که هر دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارایه دهند.

سر مربی تیم صنعت نفت آبادان با بیان این که برای بازی فردا مصدومی نداریم ، در پاسح به این پرسش که دلیل قعر نشین شدن تیم صنعت نفت آبادان چیست، اظهار کرد: من تازه وارد هستم ، اما رویکرد و نگاه ما به جلو و آینده است ،امیدواریم از این وضعیت خارج شویم، مشکلاتی به لحاظ باشگاهی و فنی وجود داشته است که باید برای رفع آن کارهایی را انجام بدهیم تا از این وضعیت خارج شویم.

استادیوم وطنی قائمشهر از ساعت ۱۵ فردا - دوشنبه ۲۸ آذر- محل برگزاری یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر است که بین دو تیم نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود؛ دیداری که برای نساجیِ آماده و منسجمِ این روزها فرصت مناسب کسب بردی دیگر در این فصل محسوب می‌شود تا پس از شکست سه بر صفر مقابل آلومینیوم اراک و همچنین ۲ برد قاطع برابر فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان در سه بازی اخیر خود، در لیگ برتر فوتبال ایران امتیاز خود را به عدد ۱۹ برساند.

با وجود آنکه صنعت نفت آبادان در قعر جدول ۱۶ تیم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد اما همیشه این تیم برابر نساجی حرف های زیادی برای گفتن داشته و در سه بازی قبلی این تیم برابر نساجی مازندران، یک برد و ۲ مساوی به دست آورد.