مربی صنعت نفت: به برد شیرین و امیدوارکننده‌ای مقابل نساجی دست یافتیم

ساری - ایرنا - مربی صنعت نفت آبادان گفت: برد شیرین و امیدوارکننده‌ای برای جدا شدن از قعر جدول امتیازی لیگ برتر فوتبال کشور در برابر تیم باکیفیت نساجی مازندران به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز مکوندی عصر دوشنبه در پایان بازی نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در قائمشهر افزود: از مهمان نوازی مردم مازندران و فوتبال دوستان در این استان تشکر می کنم و همواره هواداران نساجی ما را شرمنده می کنند و جا دارد از این شرایط خوبی که فراهم شد، تشکر کنم.
وی خاطر نشان کرد: در این بازی به خواسته خودمان که همان برد بود رسیدیم و شاید کارشناسان بگویند بسته بازی کردیم اما مهم نتیجه بود که حاصل شد.
مربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: کسب سه امتیاز در برابر تیم با اصالت نساجی که این فصل در رتبه خوب جدولی قرار دارد برای صنعت نفت بسیار ارزشمند است چراکه تیم میزبان بسیار مستحکم و باکیفیت بود.
مکوندی اضافه کرد: امیدواریم در ادامه بازی های فصل هم این روند خوب را ادامه دهیم و در زمان حاضر در جدول شرایط خوبی نداریم اما برای ارتقاء جایگاه خودمان در جدول لیگ برتر فوتبال تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: آنالیز تیم نساجی بسیار خوب انجام شد و شناخت کافی حاصل شد و نگاه سرمربی جدید آن است که در سه بازی آینده هم بهترین نتیجه را بگیریم تا از این شرایط جدولی خارج شویم.
مربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: می دانستیم در مقابل چه تیم قدرتمندی بازی می کنیم و تمام راه های گل زنی نساجی را بستیم و فاصله بازیکنانمان با دوازه خود را کم کردیم و قدرت دفاعی تیم را افزایش دادیم.
مکوندی گفت: اگرچه مالکیت توپ در اختیار تیم نساجی مازندران بود اما نتیجه بازی را ما کسب کردیم و توانستیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.
به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که تیم آبادنی با ۲ گل امید خالدی (۴۷) و میثم تهیدست (۷۵) بر تیم نساجی غلبه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha