تهران- ایرنا- وینگر استقلال پس از تساوی در دربی گفت: بازی زیبا بود و مساوی به اتمام رسید، البته به خاطر نبود تماشاگران حس و حال سال‌های قبل دربی وجود نداشت.

به گزارش ایرنا، مهدی قایدی پس از تساوی استقلال برابر پرسپولیس در شهرآورد ۹۹ اظهار داشت: دربی بدون هوادار معنی ندارد. امیدوارم مشکلات آب و هوایی هم حل شود.

وی درباره داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: اشتباهات داوری همیشه در فوتبال ایران بوده و این اولین بار نیست. سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه‌ دوم کافی نبود. ۲ گل زده شد و هفت هشت تعویض انجام شد و می‌توانست حداقل پنج دقیقه وقت اضافه بگیرد. در این بازی و در فوتبال ایران نیاز به وی‌ اِی‌ آر بوده و هست.

وینگر استقلال درباره‌ عدم حضورش در ترکیب اصلی بیان داشت: پرفشار تمرین کردیم و هوا هم مشکل داشت. خودم با مصدومیت در این هفته تمرین کردم و خیلی از بازیکنان شامل این ماجرا بودند. نظر سرمربی بود و مجبور هستیم که تبعیت کنیم.  

وی درباره غیبت‌اش در لیست تیم ملی برای جام جهانی گفت: قسمت نبود که در جام جهانی باشم. امیدوارم در سال‌های بعد به تیم ملی کمک کنم.

قایدی درباره موقعیت خوبی که داشت و پیمان بابایی به او پاس نداد تصریح کرد: چیزی به پیمان نگفتم. خودش بیشتر همه ناراحت بود و نیاز نبود که با او صحبت کنم.

وینگر استقلال در پایان راجع به نمایش این تیم در لیگ بیست و دوم اذعان داشت: هجومی کار می‌کنیم و در همه‌ بازی‌ها از رقبا سرتر بودیم. به قهرمانی فقط فکر می‌کنیم و به امید کسب آن تلاش می‌کنیم.

شهرآورد ۹۹ پایتخت، عصر امروز سه‌شنبه بین تیم های استقلال و پرسپولیس با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. گولسیانی هر دو گل پرسپولیس را به ارمغان آورد و روزبه چشمی و ارسلان مطهری هم برای استقلال گلزنی کردند.

برچسب‌ها