تهران- ایرنا- تارنمای خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحلیل دیدارهای تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در جام جهانی قطر نوشت: شاگردان بنتو پس از شکست برابر غنا تسلیم نشدند.

به گزارش ایرنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحلیل نتایج تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نوشت: ماجراجویی کره‌جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی و با قبول شکست برابر برزیل به پایان رسید اما شاگردان پائولو بنتو در مرحله گروهی تسلیم نشدند و در نهایت موفق به حضور در مرحله حذفی شدند.

در ادامه این گزارش آمده است: هر چند کره‌جنوبی در دیدار دوم برابر غنا شکست خورد اما در دیدار مقابل پرتغال قهرمان اروپا به برتری رسید و به مرحله یک‌هشتم نهایی گام گذاشت. آنان بلافاصله بعد از برتری در برابر یاران رونالدو نتوانستند جشن صعود را برگزار کنند و چند دقیقه پراسترس را سپری کردند زیرا اگر اروگوئه برابر غنا یک گل دیگر به ثمر می‌رساند تیم کره حذف می‌شد.

تیم ملی کره‌جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل برزیل شکست خورد اما آنان ماموریت خود را به خوبی به پایان رساندند و می‌خواهند برای جام جهانی ۲۰۲۶ قدرتمندتر ظاهر شوند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲ روز پیش در تحلیل بازی‌های کشورمان در جام جهانی قطر نیز نوشته بود: ایران با وجود حذف در مرحله گروهی به خاطر بازی درخشان برابر ولز توانست رضایت شمار زیادی از طرفداران فوتبال را در ایران جلب کند.