دزفول-ایرنا- سرپرست شهرداری دزفول با اشاره به اجرای مصوبات شورای سلامت گفت: بازسازی و تکمیل سقف کشتارگاه سنتی دام دزفول با صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

عباس یوسفی نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری دزفول در راستای عرضه گوشت بهداشتی به شهروندان و بالابردن سطح کمی و کیفی بهداشتی با هماهنگی اداره دامپزشکی نسبت به اجرای مصوبات شورای سلامت اقدام کرد.

وی ادامه داد: تعویض و بازسازی کامل سقف کشتارگاه با هزینه‌ای افزون بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شده و رفع مشکل روشنایی کشتارگاه نیز در برنامه است که حدود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه دارد.

سرپرست شهرداری دزفول با بیان اینکه تهویه و سیستم خنک کننده کشتارگاه نیز به زودی ارتقا می‌یابد، اظهار کرد: در نشستی که طی روزهای اخیر با حضور مسوولان دزفول و مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد درخصوص واگذاری کشتارگاه به بخش خصوصی برای بالابردن سطح کیفی و کمی و تبدیل کشتارگاه سنتی به صنعتی بحث و تبادل نظر شد.

ایرنا پیش از با انتشار گزارشی انتقادی با عنوان "احداث کشتارگاه صنعتی دام دزفول اندر خم یک کوچه" به مسائل و مشکلات پیرامون این کشتارگاه پرداخته است؛ برای مطالعه گزارش روی تیتر کلیک کنید.