اهواز -ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت:مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم کشور بهمن ماه امسال در خوزستان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی نژاد دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی این مسابقات افزود: از ۲۳ بهمن ماه لغایت ۲ اسفند ماه سال جاری مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر به میزبانی شهرستان های آبادان وخرمشهر در خوزستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های گسترده ورزشی استان خوزستان بیان کرد:این مسابقات با حضور ۲۹ تیم ورزشی از سراسر کشور برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه آن اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان در این مسابقات با ۲ تیم حضور خواهد یافت ادامه داد : تیمی از دانش آموزان نخبه ورزشی آبادان و خرمشهر و تیمی از استان خوزستان در مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حمایت استانداری خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود افزود: ۶۵۰ دانش آموز در این مسابقات حضور خواهند یافت و بیش از ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی مسئولیت برگزاری مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

در پایان این مسابقات تیم ملی دانش‌آموزی کشور جهت شرکت در مسابقات آسیایی انتخاب می شود.