شیراز در تدارک میزبانی رقابت‌های بسکتبال و والیبال دانش‌آموزان کشور

شیراز- ایرنا- مسئول روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: رقابت های والیبال و بسکتبال دانش آموزان دختر و پسر کشور بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید علی آبادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی پسران و سی و سومین دوره دختران به نام شهدای دانش آموز مدارس زینبیه و ثارالله میانه و در ۲ رشته والیبال و بسکتبال دختران و پسران در شیراز برگزار می شود.
وی ادامه داد: ورزش دانش آموزی بهترین مسیر برای طی کردن ورزش قهرمانی، کشف و پرورش استعدادهاست از این رو وزارت آموزش و پرورش روی مسابقات ورزشی دانش آموزان تاکید زیادی دارد و همه ساله در ۱۴ رشته ورزشی برگزار می شود.
وی تاکید کرد: اگر در رشته های والیبال و بسکتبال در سطح بین المللی حرفی برای گفتن داریم مرهون برنامه ریزی خوب آموزش و پرورش در این زمینه است.
علی آبادی با بیان اینکه مسابقات ورزش دانش آموزی با مسابقات ورزشی در سطح ملی تفاوت دارد، گفت: در مسابقات دانش آموزی ظرافت های خاص باید دیده شود.

ستاد اطلاع رسانی مسابقات دانش آموزی تشکیل شد
همچنین در این جلسه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با اشاره به میزبانی شیراز در رشته های والیبال وبسکتبال اظهار کرد: آموزش و پرورش ازجمله دستگاه‌هایی است که یک فدراسیون ورزشی را در ساختار خودش ایجاد کرده که ارتباط خوبی هم با سایر فدراسیون های ورزشی دارد.
حمیدرضا شعبانی افزود: آینده کشور مربوط به دانش آموزان است از این رو ازهیچ تلاشی برای موفقیت آنها هم در عرصه ورزش و هم در عرصه فرهنگ دریغ نخواهیم کرد.
شعبانی افزود: مسابقات بسکتبال و والیبال در بخش دانش آموزان پسر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری و برای دانش آموزان دختر هم در همین ۲ رشته از ۲۳ بهمن لغایت ۲۹ همین ماه در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha