اردبیل - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با حضور در منزل شهیدان محبوب و بهمن رجبی با خانواده این شهیدان گرانقدر دفاع مقدس در اردبیل دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سلاجقه که برای سفری یک روزه به استان اردبیل سفر کرده است،در دیدار با خانواده شهیدان محبوب و بهمن رجبی اظهار کرد: افتخار می‌کنم که به نمایندگی از سوی مسئولان و دولت خدمت خانواده بزرگوار شهیدان عرض ادب می‌کنم.

وی ادامه داد: استقبال خانواده شهیدان از خادمان و مسئولان باعث دلگرمی می‌شود تا آنها بیشتر احساس مسئولیت کنند و شبانه‌روز برای خدمت به مردم تلاش کنند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه همه مدیون و مرهون خون شهدا هستند، اضافه کرد: تقدیر و قدرشناسی از خانواده‌های شهدا وظیفه همگانی است.

رئیس سازمان محیط زیست بیان کرد: اقتدار، استقلال، عظمت، عزت، شوکت و جلال امروز کشور مدیون و مرهون خون شهدا بوده و مسئوان باید با خدمت بی‌منت به مردم ادامه دهنده راه این عزیزان باشند تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

همچنین در این دیدار همسر شهید محبوب رجبی در پاسخ گفت: سلام ما را به اعضای هیات دولت و شخص رئیس جمهور برسانید و برای حل مشکلات کشور بیش از پیش تلاش کنید.

شهیدان محبوب و بهمن رجبی در سال ۱۳۶۶ در عملیات مهران در گیلان غرب به شهادت رسیده‌اند.

بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره (۲) اردبیل، دیدار چهره به چهره با کارکنان اداره کل محیط زیست، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دیدار با استاندار و شرکت در جلسه فعالان محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و دانشگاهیان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به استان اردبیل است.