تهران- ایرنا- تمرین تیم فوتبال استقلال عصر سه‌شنبه در شرایطی برگزار شد که سرمربی پرتغالی این تیم، تاکتیک‌های گلزنی را در دستور کار قرار داده بود.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی این تیم پیش از شروع کار دقایقی برای بازیکنانش صحبت کرد و برنامه‌های تمرینی را برای آن‌ها شرح داد.

در ادامه، بازیکنان استقلال بدن‌هایشان را گرم کرده و سپس زیر نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند.

دروازه‌بانان استقلال هم زیر نظر بهزاد غلامپور، مربی گلرها به صورت اختصاصی تمرین کردند.

در ادامه مرور تاکتیک تیمی و همچنین تاکتیک‌های گلزنی در دستور کار آبی‌ها قرار گرفت و بخش پایانی این تمرین را فوتبال درون تیمی تشکیل داد.

آرش رضاوند، هافبک آبی‌ها زیر نظر پزشک استقلال به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت. او فعلا این روند را ادامه خواهد داد تا به بهبودی کامل برسد.

صالح حردانی، وینگر استقلال نیز دقایقی با ساپینتو حرف زد. سرمربی آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های این بازیکن باز کرده است.

مربیان استقلال در اواسط تمرین به صورت سرپایی جلسه‌ای را برگزار کردند. آنها درباره بازی با تراکتور به بحث و تبادل نظر پرداختند. آبی‌پوشان در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر مقابل تراکتور قرار خواهند گرفت و امیدواری زیادی دارند تا سه امتیاز این بازی را به نام خود ثبت کنند.