۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84988268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوئل نبازها در تبریز؛ تراکتور به‌دنبال تقلید از سپاهان مقابل استقلال

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور در دیدارهای خانگی و استقلال در بازی‌های خارج از خانه‌ خود در این فصل شکست نخورده‌اند.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، حساس‌ترین بازی هفته‌ پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بین ۲ تیم تراکتور و استقلال به انجام خواهد رسید.

آبی‌پوشان تهرانی پس از توقف برابر مس رفسنجان به تبریز می‌آیند تا اندک شانس خود برای قهرمانی در نیم‌فصل را زنده نگه دارند. تبریزی‌ها نیز در چهارمین آزمونِ پاکو خمس در اندیشه‌ کسب دومین برد پس از ۲ هفته ناکامی هستند.

نکته‌ جالب توجه درباره‌ این ۲ تیم این است که تراکتور در خانه و استقلال در بیرون از خانه شکستی را در این فصل متحمل نشده‌اند. پرشورها تا به اینجای کار با ۲ برد و چهار تساوی در ۶ بازی خانگی توانسته‌اند تیم هفتم لیگ از این حیث باشند. البته آنها در ۲ مسابقه‌ اخیر خانگی متوقف شده‌اند.

در سوی دیگر ماجرا استقلال با پنج برد و یک تساوی، ۱۶ امتیاز از ۶ مسابقه‌ بیرون از خانه دشت کرده و با ۲ بازی کمتر نسبت به پرسپولیس در این زمینه تیم دوم جدول رده‌بندی به حساب می‌آید.

فراموش نکنیم که آبی‌پوشان فصل قبل نیز در مسابقات بیرون از خانه باختی نداشتند و آخرین شکست بیرون از خانه‌شان به لیگ بیستم برمی‌گردد. آنها در هفته‌ پانزدهم لیگ بیستم با ۲ گل به سپاهان در اصفهان باختند و باید دید بازهم آخرین بازی نیم‌فصل برای آنها بدیمن خواهد بود یا خیر.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha