کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردم خاری در چشم استکبار است و همین عظمت انقلاب باعث شده که خواب از چشمان دشمنان ربوده شود و آرامش آن‌ها بر هم خورد.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» عصر سه‌شنبه در دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان با مهم دانستن توفیق بندگی خداوند افزود: در فرهنگ بندگی هر عملی عکس العمل دارد و هر کس برای خدا وقت بگذارد خداوند هم ایشان را معرفی می کند.

وی اظهار داشت: شهدای سرافراز ما خود را مخلصانه برای خدا هزینه کردند و خداوند هم پاداش آن را داده است، شهادت بالاترین پاداش خداوند به مخلصان درگاه حضرت احدیت است و در واقع خداوند جواب آن هاست.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: باید سعی کنیم با عزم و جزم در خدمت خدا باشیم تا خدا هم در خدمت ما باشد، شهدا خدمتگزار خدا هستند و خدا هم جواب آن ها را داده، تلاش‌های آنان با برکت است و می‌بینیم شهدا همه جا حضور دارند و در اوج اندیشه‌های ما جای دارند.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار گفت: این عنصر تواضع را خیلی می‌توان در مورد حاج قاسم سلیمانی شهید بزرگوار ایران اسلامی سراغ گرفت زیرا این صفت ارزشمند تواضع باعث شد که بیش از ۳۰ میلیون در مراسم و داع با او شرکت کردند و گفت روی سنگ قبرم عنوان سرباز را نویسید که این کم نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: خدمتگزاری مردم در حقیقت خدمت به خداوند متعال است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رخدادهای دی ماه گفت: یکی از شخصیت های ارزشمندی که در دی ماه دعوت حق را لبیک گفت آیت‌ الله مصباح یزدی است که از شخصیت‌های برجسته حوزه بود که از اول پای انقلاب بودند و مورد توجه مدرسین بزرگ حوزه بود و تمام عمر شریف خود را صرف اسلام و ترویج معارف اسلامی نمود و در خدمت امامین انقلاب بود.

وی افزود: چهارم دی ماه همچنین میلاد مبارک حضرت مسیح (ع) است که از پیامبران بزرگ الهی است که جمله های بسیار مهمی از حضرت به یادگار مانده بخصوص مناجات های خاص ایشان با خداوند، از جمله توصیه های حضرت عیسی علیه السلام متواضع بودن است، که البته تواضع سرمایه بزرگ انسانی است که با هرکسی باشد برنده در دنیا و آخرت است.

این استاد برجسته حوزه های علمیه تصریح کرد: خداوند تبارک و تعالی هیچ کاری را بدون اجر و مزد نمی گذارد و حقیقتا اگر خودمان را خرج خدا کنیم، خدا هم جواب می دهد و این عالی ترین معامله در زندگی ماست.