امام جمعه کرمانشاه: در همین دوران شاهد نابودی اسراییل خواهیم بود

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خداوند در دل چنین وقایع تلخی اتفاقی بزرگ برای ریشه کنی دشمنانش رقم خواهد زد و خون‌های مظلومین نوید نابودی قطعی اسراییل جنایتکار در همین دوره است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در اولین نماز جمعه شهر کرمانشاه بعد از انتصاب در این کسوت، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، این ایام را روزهای بزرگی برای عالم اسلام دانست و گفت: همه از دیدن جنایات در غزه اندوگین شدیم و اشک ریختیم و برای کسی که بویی از انسانیت برده باشد این صحنه ها قابل تحمل نیست اما به فضل خدا به همین زودی شاهد نابودی اسراییل جنایتکار خواهیم بود.

وی در ادامه خطبه های خود با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: خداوند نماز جمعه را به عنوان مصداق روشن خود عنوان کرده، پس بنیانگزار نماز جمعه خداوند سبحان است.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: پیامبر و ائمه طاهرین به امر خدا نماز جمعه را برای تشکیل یک اجتماع دشمن شکن هفتگی حول محور نماز جمعه تشکیل دادند تا دشمن بداند امت اسلامی حول محور نماز جمعه در صحنه وجود دارد.

حجت الاسلام غفوری بر اهمیت نماز جمعه و تفاوت آن با سایر جماعت ها تاکید کرد و افزود: نماز جمعه یک فرصت تبیینی بزرگ است که خطیب آنچه که صلاح جامعه در آن است را برای مردم تبیین کند و نماز جمعه احیای یاد خداست.

امام جمعه کرمانشاه: در همین دوران شاهد نابودی اسراییل خواهیم بود

وی گفت: خدای متعال در قران سفارش فرموده که خدا را زیاد یاد کنید چون به منزله تنفس است برای روح. روح نیز باید تغذیه شود و نیاز به غذای سالم دارد و اگر تغذیه نشود روح دلمرده می‌شود که راه حل آن در دوام ذکر است. آن وقت است که انسان نشاط و ارتباط نزدیک با خدا در دلش جریان پیدا میکند.

حجت الاسلام غفوری با امیدوار بودن به تغییرات مثبت در استان با همراهی مردم گفت: اگر همه دست به دست هم دهیم می‌توانیم شاخص‌های کمال استان را رشد دهیم و شاخص های منفی را حذف کنیم و به استانی نمونه در کشور از نظر شاخص‌های فرهنگی‌، دینی، اقتصادی و اجتماعی تبدیل شویم و یقین دارم با وجود مردم متدین و دلاور کرمانشاهی این هدف گذاری دور از دسترس نیست و امیدواریم بتوانیم این مسیر را به خوبی طی کنیم.

وی با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو دوم و چهارم آبان ماه را به ترتیب سالروز ولادت امام حسن عسگری و سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه عنوان کرد.

وی در ادامه به سالروز شهادت مصطفی خمینی اشاره کرد و گفت: شهادت ایشان منشا حرکت انقلابی در سال ۵۶ شد و این حقیقتی است که شهادت ایشان توانست این خیزش را آغاز کند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: امروز با همه شهیدان پیمان می‌بندیم که تا نفس داریم برای حفظ میراث گرانبهای آنها لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha