کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: امام خمینی(ره) با هدف زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنیان نهاد و امروز وظیفه همه ما حرکت در این مسیر و تلاش برای تحقق این مهم است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی روز چهارشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: ما به سمت ظهور حرکت می کنیم و باید دغدغه ظهور امام زمان (عج) مد نظر ما قرار گیرد،هدفگذاری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری از روز نخست برای ظهور بوده است.

وی اظهار کرد:در سال ۱۳۴۲ وقتی مرحوم حبیب الله عسکراولادی خدمت حضرت امام خمینی(ره) مشرف شد و به ایشان گفت نگران جان شما هستم، امام خمینی(ره) به ایشان فرمودند هدف ما تشکیل حکومت اسلامی در ایران،بیدار کردن مسلمانان جهان و بیداری عدالت طلبان جهان است و وقتی این بیداری حاصل شود مقدمه ظهور حضرت امام زمان(عج) فراهم می شود.

امام جمعه کاشان بیان کرد:هدف گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ظهور است و همه باید بدانیم که در مسیر فتح قله هستیم.

حجت الاسلام حسینی گفت: کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم بوده و انتظار امام راحل(ره) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی، ترویج فرهنگ اسلامی است.

وی افزود:نخبگان فرهنگی در هر رشته فرهنگی باید تکریم شوند،گاهی هنرمندان از بی توجهی ها گلایه دارند و به لحاظ اخلاقی و ایمانی باید به فکر هنرمندان باشیم.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) می فرمایند هنر یعنی دمیدن روح تعهد به جسم انسان و همه ما باید تلاش کنیم که رذایل اخلاقی را از خود دور کرده و فضیلت های اخلاقی را تقویت کنیم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.