امام جمعه کاشان: هدف مهم جمهوری اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر است

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: امام خمینی(ره) با هدف زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنیان نهاد و امروز وظیفه همه ما حرکت در این مسیر و تلاش برای تحقق این مهم است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی روز چهارشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: ما به سمت ظهور حرکت می کنیم و باید دغدغه ظهور امام زمان (عج) مد نظر ما قرار گیرد،هدفگذاری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری از روز نخست برای ظهور بوده است.

وی اظهار کرد:در سال ۱۳۴۲ وقتی مرحوم حبیب الله عسکراولادی خدمت حضرت امام خمینی(ره) مشرف شد و به ایشان گفت نگران جان شما هستم، امام خمینی(ره) به ایشان فرمودند هدف ما تشکیل حکومت اسلامی در ایران،بیدار کردن مسلمانان جهان و بیداری عدالت طلبان جهان است و وقتی این بیداری حاصل شود مقدمه ظهور حضرت امام زمان(عج) فراهم می شود.

امام جمعه کاشان بیان کرد:هدف گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ظهور است و همه باید بدانیم که در مسیر فتح قله هستیم.

حجت الاسلام حسینی گفت: کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم بوده و انتظار امام راحل(ره) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی، ترویج فرهنگ اسلامی است.

وی افزود:نخبگان فرهنگی در هر رشته فرهنگی باید تکریم شوند،گاهی هنرمندان از بی توجهی ها گلایه دارند و به لحاظ اخلاقی و ایمانی باید به فکر هنرمندان باشیم.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) می فرمایند هنر یعنی دمیدن روح تعهد به جسم انسان و همه ما باید تلاش کنیم که رذایل اخلاقی را از خود دور کرده و فضیلت های اخلاقی را تقویت کنیم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha