همدان- ایرنا- سرمربی تیم رعدپدافند هوایی ارتش گفت: با تیمی جوان و باانگیزه به دنبال شگفتی در رقابت‌های فصل جاری سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور هستیم.

«الله کرم شهگل» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما تیم نظامی هستیم و به دلیل محدودیت‌های مالی امکان جذب بازیکنان مطرح و عنوان دار با قراردادهای بالا را نداریم و به همین دلیل تیمی جوان و مستعد را در اختیار گرفتیم.

وی بیان کرد: شرایط ما به لحاظ هزینه‌ها با تیم‌های دانشگاه آزاد و بیمه تعاون که از بازیکنان المپیکی و حتی خارجی برخوردار است، قابل مقایسه نیست و هدف ما حضور قدرتمند در دور برگشت مسابقات است.

شهگل ادامه داد: رعدپدافند هوایی ارتش در پایان هفته دوم رقابت‌های سوپر لیگ کاراته آقایان کشور در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و این نشان از توانمندی بازیکنان ما دارد.

سرمربی تیم رعدپدافند هوایی ارتش اضافه کرد: سطح کیفی و فنی این فصل سوپرلیگ کاراته کشور با توجه به حضور و آمادگی مطلوب قهرمانان و ملی پوشان صاحب نام، بسیار بالا است و با این شرایط توانسته‌ایم در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از ترکیب کادر فنی و بازیکنان تیم رعدپدافند هوایی ارتش را همدانی‌ها تشکیل می‌دهند، گفت: سعی کرده‌ایم از بازیکنان جویای نام در ترکیب تیم استفاده کنیم.

شهگل خاطرنشان کرد: اختلاف امتیاز ما با تیم‌های پایین‌تر زیاد است و به دنبال این هستیم که در نیم فصل دوم نتایج بسیار بهتری کسب کنیم.

تیم رعد پدافند ارتش به سرمربیگری «الله کرم شهگل» و مربیگری ناصر سلطانی (هر ۲ از همدان) و با حضور تنها ملی پوش همدانی خود مهدی شهگل در مسابقات سوپر لیگ کشور پس از تیم‌های دانشگاه آزاداسلامی و بیمه تعاون در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم سال گذشته نیز مقام سوم شانزدهمین دوره مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور را به دست آورد.