۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84991352
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی رعد پدافند ارتش: با تیمی جوان دنبال شگفتی در سوپر لیگ کاراته هستیم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم رعدپدافند هوایی ارتش گفت: با تیمی جوان و باانگیزه به دنبال شگفتی در رقابت‌های فصل جاری سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور هستیم.

«الله کرم شهگل» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما تیم نظامی هستیم و به دلیل محدودیت‌های مالی امکان جذب بازیکنان مطرح و عنوان دار با قراردادهای بالا را نداریم و به همین دلیل تیمی جوان و مستعد را در اختیار گرفتیم.

وی بیان کرد: شرایط ما به لحاظ هزینه‌ها با تیم‌های دانشگاه آزاد و بیمه تعاون که از بازیکنان المپیکی و حتی خارجی برخوردار است، قابل مقایسه نیست و هدف ما حضور قدرتمند در دور برگشت مسابقات است.

شهگل ادامه داد: رعدپدافند هوایی ارتش در پایان هفته دوم رقابت‌های سوپر لیگ کاراته آقایان کشور در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و این نشان از توانمندی بازیکنان ما دارد.

سرمربی تیم رعدپدافند هوایی ارتش اضافه کرد: سطح کیفی و فنی این فصل سوپرلیگ کاراته کشور با توجه به حضور و آمادگی مطلوب قهرمانان و ملی پوشان صاحب نام، بسیار بالا است و با این شرایط توانسته‌ایم در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از ترکیب کادر فنی و بازیکنان تیم رعدپدافند هوایی ارتش را همدانی‌ها تشکیل می‌دهند، گفت: سعی کرده‌ایم از بازیکنان جویای نام در ترکیب تیم استفاده کنیم.

شهگل خاطرنشان کرد: اختلاف امتیاز ما با تیم‌های پایین‌تر زیاد است و به دنبال این هستیم که در نیم فصل دوم نتایج بسیار بهتری کسب کنیم.

تیم رعد پدافند ارتش به سرمربیگری «الله کرم شهگل» و مربیگری ناصر سلطانی (هر ۲ از همدان) و با حضور تنها ملی پوش همدانی خود مهدی شهگل در مسابقات سوپر لیگ کشور پس از تیم‌های دانشگاه آزاداسلامی و بیمه تعاون در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم سال گذشته نیز مقام سوم شانزدهمین دوره مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور را به دست آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha