تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان پس از باخت مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی از انگیزه بالای شاگردانش و نمایش خوب آنها تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، مجید توتونی سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، گفت: بچه‌ها تلاش فوق العاده‌ای در ۱۲۰ دقیقه مقابل تیم خوب پرسپولیس انجام دادند. به پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی بابت این برد تبریک می‌گویم، تیمی که در صدر جدول لیگ برتر است و فوتبال خوبی را ارائه می‌کند.

توتونی با بیان اینکه از زمان قرعه کشی و روبه‌رو شدن با پرسپولیس می‌دانستیم که بازی سختی داریم، افزود: این سخت‌ترین قرعه‌ای بود که می‌توانست برای ما اتفاق بیفتد اما انگیزه‌هایی که بچه‌ها برای یک نمایش خوب داشتند، باعث شد کار به ضربات پنالتی بکشد و آنجا حذف شویم.

توتونی درباره نتایج تیمش در لیگ دسته اول آزادگان، خاطر نشان کرد: ما انگیزه‌ای که مقابل پرسپولیس داشتیم را در لیگ دسته اول را هم داریم. وقتی در هفته نهم تیم را تحویل گرفتم، ون تیم آخر جدول بود و طی ۷ هفته گذشته ما ۷ پله صعود کرده‌ایم. الان هم درست است که تیم دهم جدول هستیم و با تیم دوم جدول تنها ۹ امتیاز فاصله داریم و مطمئن باشید در نیم فصل دوم تلاش‌مان را برای صعود به لیگ برتر انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم ون پارس اصفهان تصریح کرد: بچه‌ها هم فوتبال خیلی خوبی در لیگ دسته اول انجام می‌دهند و هم برای همدیگر جان‌شان را می‌دهند.در ۷ بازی لیگ و یک بازی جام حذفی؛ ۵ برد و سه مساوی داشته‌ایم و این نتیجه تلاش فوق‌العاده بچه‌ها است. مطمئنم این روند ادامه پیدا می‌کند تا به اهدافمان در لیگ آزادگان هم برسیم.