تراژدی قشقایی پس از ۶ سال تکرار نشد؛ بیرو، رادو نبود

تهران- ایرنا- پرسپولیس تا حذف شدن به دست تیم دسته‌اولی ون‌پارس فاصله نداشت اما نهایتا در ضربات پنالتی با درخشش علیرضا بیرانوند به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دور یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ون‌پارس اصفهان رفت و پس از تساوی ۲ بر ۲ در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با حساب چهار بر یک از سد حریف دسته‌یکی خود گذشت و به دور یک‌هشتم نهایی راه یافت.

سرخ‌پوشان تهرانی برای رسیدن به پیروزی در این مسابقه کار بسیار دشواری را پیش روی خود داشتند و تا آستانه‌ حذف شدن پیش رفتند اما درخشش علیرضا بیرانوند در ضربات پنالتی مانع از این اتفاق شد. گلر ملی‌پوش پرسپولیس برای گرفتن پنالتی‌ها به میدان آمد و ۲ پنالتی را از بازیکنان تیم اصفهانی گرفت.

پرسپولیس در سال مهرماه سال ۱۳۹۵ و در دیدار برابر تیم قشقایی شیراز دچار یک تراژدی شد و پس از تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی به حریف دسته یکی خود باخت تا حذفی زودهنگام را تجربه کند. در آن مسابقه برانکو ایوانکوویچ از بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه استفاده کرد اما این دروازه‌بان کروات نتوانست هیچ پنالتی‌ای را مهار کند. یحیی اما اشتباه سرمربی اسبق پرسپولیس را تکرار نکرد و در پنالتی‌ها بیرو را به زمین فرستاد.

گل‌محمدی سابقه‌ ۲ قهرمانی در جام حذفی با تیم ذوب‌آهن را دارد و حالا می‌خواهد پرسپولیس را پس از چهار سال دوباره قهرمان این مسابقات کند. آنها در سه فصل اخیر به دست تیم‌های استقلال(۲ بار) و آلومینیوم اراک حذف شدند و باید دید این بار چه کاری انجام می‌دهند.

تراژدی قشقایی پس از ۶ سال تکرار نشد؛ بیرو، رادو نبود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha