همدان-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی را خنثی می کند و به شکست خواهد کشاند.

به گزارش ایرنا، حسن رضانیا روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های ستاد دهه فجر استان همدان ، افزود: با برنامه ریزی منسجم تر نسبت به سالهای پیش در قبال انقلاب اسلامی ادای دین و نشاط اجتماعی همراه با آگاهی سیاسی را در جامعه ترویج کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن بیکار ننشسته و برای بهمن و دهه فجر نیز برنامه هایی دارد، افزود: جشن دهه فجر فرصتی کم نظیر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید با برنامه ریزی نوآورانه به بهترین شکل انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای نسل نوجوان و جوان نیز گفت: برکات خود اتکایی و پیشرفت انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه به نمایش درآمده و بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن یک جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی را از کف خیابانها شروع کرد، با توطئه های اقتصادی ادامه داد و در نهایت به مراجع بزرگ کشور توهین کرد، افزود: مردم با تحلیل و هوشیاری، توطئه های دشمنان را در ایجاد ناامنی در کشور ناکام گذاشتند.

رضانیا تاکید کرد: آشوب های اخیر در کشور با عملکرد درخشان تامین کنندگان امنیت و پاسخ مردم مواجه شد و آرامش نسبی به جامعه بازگشته است.

وی یادآور شد: دشمن زخم خورده دنبال ناامید کردن مردم و به ویژه نسل جوان از آینده پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اینکه دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب کم نیست و دستمان پر است، گفت که از هیچ مسئولی کوتاهی در اجرای برنامه های دهه فجر پذیرفته نیست.

وی بستر سازی برای امید آفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام را از وظایف دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: تمام ظرفیت های موجود در همه نهادها باید در خدمت مردم و نظام باشد.

رضانیا گفت: اعتراض مردم به مسائل معیشتی قابل پذیرش است و فاصله بین واقعیت ها و آنچه باید باشد کم شود اما مردم به انقلاب و کشورشان عشق دارند.

وی توهین به مرجعیت را نشان اضمحلال فکری دشمنان و ناتوانی آنها در برابر عظمت انقلاب اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد امسال باید یک دهه فجر متفاوت و دشمن هراس رقم زده شود.

در این جلسه کمیته های مختلف برگزاری مراسم دهه فجر در استان همدان معرفی شدند که شامل کمیته های قضایی، زنان و خانواده ، ورزش و جوانان ، دانشجویی، روستایی و عشایری، بسیج و نیروهای مسلح، سازمانها و نهادهای قرآنی و تشکلهای دینی ، روحانیت، فرهنگیان و دانش آموزان، کودک و نوجوان، کارگری و کارآفرینی، فضاسازی و خدمات شهری ، اصناف و مساجد، رسانه های مکتوب و هنر و هنرمندان.

همچنین قرار است دهه فجر امسال برنامه های متنوعی به مدت ۱۰ شب در ۱۰ مسجد همدان برگزار شود.