یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: توجه به معیشت مردم و مسایل فرهنگی باید توسط دولت سیزدهم بطور جدی پیگیری شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: رسیدگی به امور اقتصادی و معیشتی مردم در کنار دیندار کردن نسل جوان محور اقدامات دولت باشد.

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون در این خصوص در کشور صورت گفته است ادامه داد: حل مسایل اقتصادی و معیشتی مردم و تقویت امور دینی و فرهنگی باید بیش از گذشته در کشور لحاظ شود.

امام جمعه یزد به دور دوم سفر رییس جمهور و هیات وزیران به استان اشاره کرد و ضمن قدردانی از اقداماتی که تاکنون صورت گرفته بر پیگیری مصوبات تاکید کرد.

ناصری گفت: یکی از مهمترین نیازهای استان یزد در بخش شرب ، بخش کشاورزی و صنعت است که هرچند تاکنون اقداماتی شده ولی در دولت سیزدهم شاهد فعالیت مناسب با آغاز طرح هستیم.

امام جمعه یزد گفت: از شخص رییس جمهور و دولت سیزدهم تقاضا می‌شود تا بیش از گذشته برای سرعت بخشیدن اجرای طرح انتقال آب پایدار اقدام شود.

ناصری به سایر برنامه‌های دولت در دور دوم سفر به استان یزد اشاره کرد و گفت: قطعا حضور رییس جمهور و هیات وزیران به یزد همانند گذشته منشا خیر و برکت برای مردم است.

امام جمعه یزد در ادامه اقدام اخیر هتاکی یک نشریه فرانسوی به مقام مرجعیت را محکوم کرد و از دولت و وزارت امورخارجه ، برخورد با مسببان و آمران موضوع را خواستار شد.

ناصری میلاد حضرت زهرای مرضیه (س) و حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت و از بانوان جامعه اسلامی خواست تا در مسیر این بانوی نمونه اسلام فعالیت داشته باشند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی به مقام و جایگاه بانوان ارزش قائل شده و باید روحیه دینی و انقلابی بیش از گذشته در جامعه جاری شود.