سنندج- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گقت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر، ثبت نام بانوان استان برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی امروز شنبه رایگان است.

به گزارش ایرنا، محمد مخدومی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بانوان کردستانی می‌توانند امروز شنبه، ۲۴ دی ماه با مراجعه به پورتال کتابخانه‌ها به آدرس اینترنتی samanpl.ir/common/portal/fehrestlib و دریافت کد آنی تخفیف در بالای صفحه، به مدت یکسال عضو کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شوند.

وی افزود: ثبت نام کنندگان پس از دریافت کد آنی عضویت رایگان، تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه محل زندگی به صورت حضوری مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان اضافه کرد: استان کردستان دارای ۵۴ باب کتابخانه عمومی نهادی است و بانوان کردستانی در هر کتابخانه‌ای که تمایل دارند، عضو شوند.

به گفته وی هر فردی که کارت عضویت خود را از نزدیکترین کتابخانه عمومی دریافت کند عضویتش برای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور معتبر است.

مخدومی اضافه کرد: این افراد در زمان مسافرت و یا نقل مکان هم می‌توانند در صورت داشتن کارت عضویت دارای اعتبار، از خدمات امانت کتاب در کتابخانه های دیگر نیز بهره مند شوند.

استان کردستان با جمعیت بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر دارای ۵۳ باب کتابخانه‌ عمومی نهادی و ۳۰ باب کتابخانه مشارکتی است که در سطح روستاها و شهرهای استان پراکنده بوده و به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی خدمات ارائه می دهند.