تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص حضور در رقابت‌های کافا گفت: این تورنمنت محک خوبی برای بازیکنان با تجربه و جوان است و همه تلاش خود برای دفاع از عنوان قهرمانی به کار می‌گیریم.  

به گزارش ایرنا، فروزان سلیمانی امروز (یکشنبه) در گفت‌وگویی، اظهار داشت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا از عنوان قهرمانی خود در کافا دفاع کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از انتخابش از سوی رئیس فدراسیون فوتبال گفت:با توجه به فرصت اندکی که داریم سعی خواهیم کرد تا برترین‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت و با فرصت ۳ روزه‌ای که داریم تمرینات هماهنگی و آماده سازی خود را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: پس از مسابقات لیگ و از روز یکم بهمن ماه، ۲۰ بازیکن جوان و با تجربه را به اردو دعوت کرده و در نهایت روز ۴ بهمن ماه به ازبکستان اعزام می‌شویم.

سلیمانی در پایان گفت: امسال ازبکها میزبان تورنمنت ۲۰۲۳ کافا هستند. بدون شک تورنمنت بسیار خوبی برای محک خوردن بازیکنان خواهد بود. ازبکستان تیم محکم و خوبی دارد و طبق اطلاعاتی که دارم، این تیم از ۴ هفته گذشته در اردو بوده و تمرینات خود را برگزار می‌کند. بدون شک بازی آسانی برابر تیم ازبکستان نخواهیم داشت.

منبع: فدراسیون فوتبال