۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85011108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلیمانی: جوانان در کنار باتجربه‌ها نمایش قابل قبولی داشتند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از پیروزی تیم ایران مقابل قرقیرستان در تورنمنت کافا عملکرد شاگردانش را ستایش کرد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان ظهر امروز جمعه در اولین دیدار در تورنمنت کافا در ازبکستان به مصاف تیم قرقیزستان رفت و این تیم را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از این مسابقه گفت: ما تمام این بازیکنان را یک به یک آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت‌شان را به ملی‌پوشان گوشزد کرده بودیم. در طول بازی شاهد مسابقه پایاپایی بودیم و دیدیم که قرقیزستان بسیار فیزیکی و پرتنش بازی می‌کرد.

سلیمانی افزود: با توجه به اینکه فرصت زیادی برای برگزاری تمرینات نداشتیم از بازیکنان خواسته بودم تمام تمرکزشان را برای این دیدار بگذارند. در جلسه آنالیز فنی که با ملی پوشان برگزار کردیم به آنها گفته بودم که ایرادات و نقاط قوت این تیم کجاست. بازیکنان موبه‌مو نکات فنی را که به آنها گوشزد کرده بودیم را اجرا کرده و خوشبختانه پیروز میدان شدیم این بازی برای ما تمام شده و به فکر بازی فردا مقابل تاجیکستان هستیم.

وی اظهار داشت: در این تورنمنت با بازیکنان جوان و با تجربه حضور داریم، فرزانه توسلی به دلیل بیماری مادرش در روز آخر نتوانست همراه تیم به مسابقاب بیاید اما امروز هم مهدی‌پور نمایش خوبی را داشت. همه بازیکنان همدل هستند و سعی ما بر این است که بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم. بازیکنان جوان ما در این دیدار بیشتر بازی کردند و با تجربه‌ها کمک حالشان بودند.

تیم ملی بانوان فردا با تاجیکستان و روز دوشنبه ۱۰ بهمن با ازبکستان که حریف اصلی تیم کشورمان است، روبه‌رو می‌شود. سلیمانی درباره بازی با ازبکستان گفت: برای هر دیدار برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ازبکستان فیزیکی بازی می‌کند و بازی آسانی مقابل این تیم نداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha