زنجان - ایرنا - سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان گفت: در حال حاضر ۶ وزنه بردار استان در ۲ رده سنی عضو تیم ملی هستند و با حضور در رقابت‌های بین المللی ظرفیت بالای این رشته ورزشی را در استان به نمایش گذاشتند.

علی نصرتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهدی کرمی، حسین سلطانی، حسین نحفی، امیر عزیزی و الهه رزاقی در رده سنی بزرگسالان و حمیدرضا محمدی در رده سنی نوجوانان از استان زنجان عضو تیم ملی وزنه برداری هستند که این مهم بیانگر ظرفیت بالای این رشته ورزشی است.

نایب رییس هیات وزنه برداری شهرستان زنجان گفت: با کارهای انجام شده و برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان، مهدی کرمی وزنه دار زنجانی در یک ضرب مسابقات جهانی مدال نقره و امیر عزیزی در رقابت های آسیایی مدال برنز را کسب کردند.

وی با بیان اینکه این هیات ورزشی استعدادیابی وزنه برداری را در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در اولویت قرار داده است، اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای سنجش خود در این رشته به مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد مراجعه کنند.

نصرتی خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم وزنه برداری استان خود را برای حضور در مسابقات کشوری که اسفند سال جاری برگزار می شود آماده می کند که امیدواریم نتایج خوبی را کسب کند.