قرچک- ایرنا- امام جمعه شهرستان قرچک گفت: بی‌توجهی به قوانین اسلامی، خیانت به ایران و انقلاب اسلامی مردمی است که برای تحقق آن هزاران شهید تقدیم اسلام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان قرچک اظهارداشت: امروز اسلام ثابت کرده که در پی صلح و ایجاد امنیت در تمامی جهان است و قطعا امنیت و آرامش تنها با تفکر اسلامی بر گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) که موجب رشد و پیشرفت می‌شود محقق می‌گردد.

وی اظهار داشت: امروز قوانین جمهوری اسلامی بر اساس اسلام بنا نهاده شده است و قطعا هیچ کس، حق ندارد تا از این قوانین کوتاهی کند، امروز اگر کسی در هر جایگاهی این قوانین را کوچک شمرده و به آن بی‌توجهی کند، به ایران، انقلاب و اسلام خیانت کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام در فتنه اخیر اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار داده بود و تلاش داشت تا با حمله به زنان محجبه، آتش زدن آمبولانس‌ها، مساجد و پرچم مقدس ایران اسلامی، زندگی مردم را با ناامنی همراه نماید.

اسماعیلی گفت: کسانی که در نظم عمومی و آرامش مردم اخلال به وجود آورده‌اند باید با برخورد قانونی همراه شوند و نباید در این راه کوتاهی صورت گیرد.

وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از جهانی شدن انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل واهمه دارد از این رو، هیچ گاه دست از دشمنی علیه ملت ایران دست بر نمی‌دارد.

امام جمعه قرچک در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه قرچک با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران در تجهیز ابزار نظامی مدرن و به روز جهان را مبهوت خود کرده است، امروز صنعت موشکی ما در عرصه زمینی، هوایی و دریایی نمونه و مشابهی ندارد و این اقتدار امروز نظام اسلامی است.

وی افزود: جهانیان باید بدانند که اگر رشادت سردار سلیمانی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نبود و با داعش ستمگر نمی جنگید، امروز اروپا نیز در ناامنی و فروپاشی به سر می برد و به جرأت می‌توان گفت که امنیت جهان، مدیون رشادت های سپاه قدس و سردار سلیمانی است.