ساری- ایرنا- معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از شناسایی ۵۶ منطقه آسیب پذیر در استان خبر داد و گفت: بدستور استاندار و با هماهنگی فرمانداران استان این مناطق ساماندهی خواهند شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران روح الله سلگی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بر لزوم تدوین برنامه تحولی در مناطق آسیب مازندران تاکید کرد .

وی اظهار کرد: تا پایان امسال برنامه عملیاتی تحول فرهنگی در مناطق آسیب استان مازندران تدوین و اجرایی خواهد شد.

معاون استاندار مازندران ترویج مواد مخدر را رویکرد استکباری برای فروپاشی جامعه اسلامی دانست و افزود: مقابله هوشمندانه با مواد مخدر با رویکرد فرهنگی ضرورت دارد.

سلگی با اظهار نگرانی از روند ابتلای دانش آموزان به اعتیاد خواستار برنامه ریزی و فعالیت فرهنگی گسترده آموزش و پرورش و نهاد خانواده در زمینه اطلاع رسانی در مورد تبعات زیان بار شیوع اعتیاد شد.

وی آگاه سازی جامعه را رکن اصلی مقابله با اعتیاد عنوان کرد و افزود: رسانه ملی در زمینه تبیین راهکارهای فرهنگی مقابله با شیوع مواد مخدر نقش کلیدی بر عهده دارد.

فرمانداران استان مازندران به صورت و بیناری ،چگونگی اقدامات دستگاه های مسوول در حوزه ساماندهی و اشتغال معتادان مواد مخدر در استان را بررسی و تشریح کردند.