یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل شکست‌های مکرر استکبار از انقلاب اسلامی و نشان از رسوایی و زبونی دشمن است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز شنبه در جمع مردم در مسجد امام حسن (ع) مهریز افزود: اقدام اخیر اروپایی‌ها در تحریم و تضعیف سپاه نشان‌دهنده اوج کینه دشمنان به اصل نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: همه دنیا به خوبی تروریست‌های واقعی دنیا که منشا آنها غرب و دنیای استکباری است را به خوبی شناسند و می‌دانند که ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو خدمت و تلاش برای مردم نیست.

امام جمعه مهریز اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر عزت، قدرت، ایثار ، ایمان و فداکاری و خدمت به مردم است و همچنان با صلابت ماموریت خود را به رغم همه توطئه‌ها به خوبی انجام می‌دهد.

محی‌الدینی بیان کرد: همه کینه و دشمنی‌های استکبار و حامیان منطقه‌ای و جهانی آنها ناشی از ضربه‌ای است که تاکنون از سپاه پاسداران مقتدر ایران به خصوص در عراق و سوریه متحمل شدند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز بیان کرد: اقدام بزدلانه اخیر علیه سپاه پاسداران نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده این نیروی مقتدر ندارد که موجب تداوم شکست استکبار و دشمنان این آب و خاک است.

محی‌الدینی بیان کرد: تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان چیز تازه‌ای نیست و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی علیه نهادها و افراد وجود داشته و قطعا ملت ایران به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: تا ملت ایران و مسئولان در کنار هم وظایف ملی، دینی و انقلابی خود را با تکیه بر ارزش‌ها و منویات مقام معظم رهبری انجام می‌دهند هیچ دشمنی به اهداف شوم خود نمی‌رسد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.