اقدام اروپا علیه سپاه به دلیل شکست‌های متوالی از انقلاب اسلامی است

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل شکست‌های مکرر استکبار از انقلاب اسلامی و نشان از رسوایی و زبونی دشمن است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز شنبه در جمع مردم در مسجد امام حسن (ع) مهریز افزود: اقدام اخیر اروپایی‌ها در تحریم و تضعیف سپاه نشان‌دهنده اوج کینه دشمنان به اصل نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: همه دنیا به خوبی تروریست‌های واقعی دنیا که منشا آنها غرب و دنیای استکباری است را به خوبی شناسند و می‌دانند که ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو خدمت و تلاش برای مردم نیست.

امام جمعه مهریز اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر عزت، قدرت، ایثار ، ایمان و فداکاری و خدمت به مردم است و همچنان با صلابت ماموریت خود را به رغم همه توطئه‌ها به خوبی انجام می‌دهد.

محی‌الدینی بیان کرد: همه کینه و دشمنی‌های استکبار و حامیان منطقه‌ای و جهانی آنها ناشی از ضربه‌ای است که تاکنون از سپاه پاسداران مقتدر ایران به خصوص در عراق و سوریه متحمل شدند.

اقدام اروپا علیه سپاه به دلیل شکست‌های متوالی از انقلاب اسلامی است

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز بیان کرد: اقدام بزدلانه اخیر علیه سپاه پاسداران نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده این نیروی مقتدر ندارد که موجب تداوم شکست استکبار و دشمنان این آب و خاک است.

محی‌الدینی بیان کرد: تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ روانی و تبلیغاتی دشمنان چیز تازه‌ای نیست و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی علیه نهادها و افراد وجود داشته و قطعا ملت ایران به راه عزت بخش خود ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: تا ملت ایران و مسئولان در کنار هم وظایف ملی، دینی و انقلابی خود را با تکیه بر ارزش‌ها و منویات مقام معظم رهبری انجام می‌دهند هیچ دشمنی به اهداف شوم خود نمی‌رسد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha