تهران- ایرنا- معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش معتقد است که تیم ملی حضور عزت‌مندانه‌ای در جام‌جهانی داشت و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

به گزارش ایرنا، محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال با اشاره به رویداد جام‌جهانی گفت: یک رویداد بزرگ را سپری کردیم و اینجا فرصتی است که من از همه دست‌اندرکاران تشکر کنم که توانستیم با اقتدار و سربلندی درجام‌جهانی حضور پیدا کنیم.

پولادگر افزود:هر چند قضاوت‌‎های مختلفی درباره این رویداد شد و طبیعی است و خروجی این رویداد برد و باخت‌هاست، شاید اتفاقاتی که در حاشیه رخ می‌دهد را خیلی ها ندانند، ما متفاوت‌ترین جام‌جهانی فوتبال را سپری کردیم. با وجود اینکه نهادهای ورزشی دنیا شعار جدایی سیاست از ورزش را می‌دهند اما ما سیاسی‌ترین جام‌جهانی فوتبال را داشیتم و این روزها هم شاهد تحریم وزیر ورزش هستیم که یک کار بی‌سابقه است که یک نهاد سیاسی ورود و دخالت می‌کند و وزیر ورزش را تحریم می‌کند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش خاطرنشان کرد: تیم ملی در شرایطی به جام‌جهانی رفت که دشمن از همه کانال‌ها سعی در حاشیه‌سازی داشت و حتی سعی کردند تا تیم ما در جام‌جهانی حضور پیدا نکند. مکرشان اما به خودشان برگشت و همه نقشه‌هایشان نقش برآب شد.

پولادگر ادامه داد: منصفان به کشورمان در جام‌جهانی نمره قبولی می‌دهند و تیم حضوری چشمگیر و عزت‌مندانه داشت.

وی در ادامه با اشاره به پرطرفداربودن فوتبال گفت: فوتبال رشته‌ای است که در عرصه‌های مختلف باعث سربلند، تقویت عرق و اقتدار ملی شده است و مطمئن باشید وزارت ورزش با همه توان از این رشته حمایت می‌کند.

پولادگر اظهار داشت: جام‌جهانی مصادیق حمایت شش دانگ دولت از رشته فوتبال است، وزیر ورزش در کنار تیم بود، در همه موضوعات جاهایی که باید کمک می‌کرد ازآبرو و اعتبارش هزینه کرد.