کاشان _ ایرنا _ رییس اداره راه وشهرسازی نطنز گفت: ۲بانده شدن محور قدیم نطنز -کاشان تا مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن به دلیل تصادف زیاد ضروری بوده و از مهم‌ترین مطالبه های مردم این شهرستان است.

حامد موحدی روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور قدیم نطنز – کاشان به طول ۵۸ کیلومتر است که ۳۵ کیلومترآن برای دو بانده شدن در دست مطالعه می باشد و اجرای آن نیازمند ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار است.
رییس اداره راه وشهرسازی نطنز گفت: احداث هر کیلومتر جاده اصلی نیمه کوهستانی مانند منطقه نطنز نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار است.
موحدی افزود: در مسیر محورقدیم نطنز- کاشان ، روستاهای گردشگر پذیر مانند"هنجن، ولوجرد، کمجان، بیدهند، فریزهند، چیمه و ابیانه" قرار دارند که به همین دلیل این جاده بایستی دو بانده شود تا مسیر تردد گردشگران داخلی وخارجی تسهیل شود.

۲بانده شدن جاده نطنز - بادرود از دیگر مطالبات مردم نطنز است
وی همچنین ضرورت دوبانده شدن محور نطنز - بادرود به طول ۱۸کیلومتر را از دیگر مطالبات و خواسته های مهم مردم بادرود و نطنز ذکر کرد و گفت: تکمیل باند دوم محور بادرود- نطنز که محل تردد روزانه هزار خودرو سبک و سنگین است ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

موحدی افزود:با احتساب ۲ پل غیر همسطح ، یک میلیارد تومان بودجه برای انجام کار مطالعاتی این طرح نیاز است و در این زمینه پیگیری ها برای دریافت اعتبار انجام شده است
شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.