رشد سه برابری اعتبارات و  امکان سنجی دوبانده سازی محورهای مواصلاتی در کاشان

کاشان - ایرنا - کاشان - ایرنا - معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: اعتبارات ساخت باند دوم راه‌های شهرستان در دولت سیزدهم سه برابر افزایش یافته و پروژه های فعال درحال ساخت و بهره برداری شده در این حوزه درحال انجام است.

مجتبی آراسته روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:۱۵۰ کیلومتر جاده‌های کاشان و شبکه بزرگراهی برای دوبانده‌ سازی نیازسنجی شده و تاکنون بیش از ۹۰ کیلومتراز راه های حوزه با همت اداره کل راه و شهرسازی اصفهان و مسوولان شهرستان درقالب ساخت باند دوم تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهار کرد:از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون پنج هزار میلیارد ریال در حوزه ساخت و توسعه راه های شهرستان کاشان درقالب مناقصات مختلف هزینه شده و مطالعات امکان سنجی واولویت بندی برای ساخت باندهای دوم راه های موجود کاشان به ارزش بیش از یک و نیم همت در حال انجام و مطالعه است.
معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: در حال حاضر دوبانده سازی محور های کاشان _ بادرود به طول ۴۵ کیلومتر،کاشان_برزک ورکان و اتصال آن به محورآزادراه اصفهان_تهران به طول ۲۰ کیلومتر،ایمن سازی باند دوم کاشان_سفیدشهر و دهانه دوم ورمپ ولوپهای پل بزرگ نوش آباد کاشان به طول ۱۰ کیلومتر درحال انجام وبهره برداری شده و محورهای باند دوم قدیم کاشان_قم به طول ۵۵ کیلومتر،باند دوم قمصر_قهرود جوشقان قالی و اتصال به آزادراه اصفهان _تهران به طول ۶۵ کیلومتر،مطالعات محور قدیم نطنز _ کاشان به طول ۳۵ کیلومتر به عنوان طرح های اولویت دار برای دوبانده سازی ومطالعه و امکان سنجی اجرای طرح و اخذ مجوزهای لازم است.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha