ساری - ایرنا - استاندار مازندران خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: همه بخش‌های استان ملزم به همکاری با فعالان اقتصادی هستند و هر مدیری چوب لای چرخ آنان بگذارد با من طرف حساب است و با او برخورد جدی خواهم داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمود حسینی پور شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سیمرغ افزود: یکسال در خصوص این موضوع مهم تذکر داده‌ام و از این پس در این زمینه با احد الناسی تعارف ندارم.

وی ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و باید همکاری و روحیه جهادی در همگان وجود داشته باشد.

استاندار مازندران با تاکید بر آموختن و پیاده کردن تفکر امام خمینی (ره) گفت: باید این تفکر در کشور پیاده و اجرا شود، نه تفکراتی که بخشی از جریانات در کشور براه انداختند.

حسینی پور با اشاره به رویکرد تفکری رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید تاکید کرد: اینکه فردی تمام سرمایه خود را برای تولید آورده، نهایت نامردی است که چوب لای چرخ او گذاشته شود؛ این اقدام از انصاف ،اخلاق و انسانیت به دور است .

وی از فعالان اقتصادی به الگوهای جوانان نام برد و گفت: فعالان اقتصادی به ویژه بخش کشاورزی این شهرستان برای برون رفت از مشکلات به دانش بنیان برای افزایش بهره وری روی بیاورند.

استاندار مازندران بیان کرد: بودجه دولتی مشخص است و اگر بخواهیم به دنبال حل مشکلات شهرستان سیمرغ با بودجه دولتی باشیم این شهرستان صد سال دیگر نمی تواند به ترقی لازم برسد.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های دولتی موظف هستند کار فعالان اقتصادی راه بیندازند و در مسیر فعالیت آن‌ها تعلل ایجاد نکنند.

به گفته استاندار مازندران، با راه اندازی شهرک های صنعتی کشاورزی و دهکده های کشاورزی علاوه بر افزایش درآمدزایی به ظرفیت های گردشگری هم مبدل می شود.

حسینی پور در خصوص حمایت هایی که قرار است انجام شود نیز گفت: دولت برای این منظور ضمن پرداخت تسهیلات، ظرفیت دانشگاه‌های تخصصی پای کار می آورد ولی ایجاد خلاقیت و نوآوری با سرمایه گذاران است.

وی افزود: در سیمرغ با سابقه تاسیس ۱۰ ساله شهرستان شدن طی مدت یکسال با همت فعالان اقتصادی و حمایت های دولتی طبق زمانبندی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.