شهر ری - ایرنا - کاروان قرآنی انقلاب در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر با حضور در آستان شیخ صدوق(ره) و اجرای محفل قرآنی و تلاوت اساتید برجسته ،حرکت خود را برای پنجمین سال از این مکان مقدس شروع کرد.

به گزارش ایرنا از آستان حضرت شیخ صدوق، برنامه کاروان قرآنی در شهرری دوشنبه با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، رییس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان و معاون فرهنگی اداره اوقاف ری، قاریان ممتاز بین‌المللی و شمار زیادی از علاقمندان به قرآن در این آستان برگزارشد و پس از اجرای چندین برنامه، کاروان قرآنی راهی شهرهای شمالی کشور شد.

عباس سلیمی از اساتید مطرح قرانی کشور در این آیین گفت: اعضای کاروان انقلاب واجد سه ویژگی محوری و اساسی شامل قرآن باوری، قرآن یاوری و ولایت محوری هستند و همزمان با دهه فجر این پیام را به اقصی نقاط کشور می رسانند.

سلیمی افزود: امام امت احیاگر آموزه های قرآنی در عصر حاضر بوده و تمام تلاش دشمنان این است که جامعه ما را از اندیشه های قرآنی تهی کنند اما با التزام مردم به باورهای دینی و قرآنی در این مدت همه توطئه ها خنثی شده است.

این فعال قرآنی خواستار اهتمام بیشتر مسئولان فرهنگی کشور در اشاعه فرهنگ قرآنی و حمایت از رویدادهایی نظیر کاروان قرآنی در کلیه نقاط میهن اسلامی شد.

یادآور می‌شود، مقصد پارسال این کاروان مناطق جنوبی کشور بود و در سال جاری کاروان قرآنی ضمن عزیمت به استان‌های تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی طی دهه مبارک فجر در شهرهای مختلف این استانها به اجرای برنامه می پردازد.