استقبال مردم از کاروان قرآنی انقلاب بی نظیر بود

ارومیه- ایرنا- رییس ششمین کاروان قرآنی انقلاب گفت: استقبال مردم از این کاروان در شهرهای مختلف خوب و بی نظیر بود.

مهدی قره شیخلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ششمین کاروان قرآنی انقلاب از ۱۱ بهمن ماه جاری کار خود را آغاز کرده و در شهرهای قروه، سنندج، مریوان، سقز و بانه حضور یافته است.

وی به حضور چهارروزه این کاروان در آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: طی روزهای اخیر در شهرهای اشنویه ، میاندوآب و سه شنبه شب در مهاباد حضور یافته و چهارشنبه شب نیز میهمان مردم ارومیه خواهیم بود.

رییس ششمین کاروان قرآنی انقلاب اظهار کرد: این کاروان را اساتید و قاریان برجسته بین المللی و پیشکسوتان قرآنی همراهی می کنند.

قره شیخلو افزود: در شهرهایی که حضور یافته ایم با استقبال خوب و عالی مردم مواجه شده ایم و این استقبال ایجاب می کند که برنامه های آتی خود را با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار کنیم.

وی به اهداف کاروان قرآنی انقلاب اشاره کرد و افزود: توام ساختن ذائقه مردم با عطر و بوی قرآن در ایام الله دهه فجر و فضای قرآنی بخشیدن به جشن های انقلاب و ایام الله دهه فجر از جمله اهداف کاروان قرآنی انقلاب است.

به گزارش ایرنا،برگزاری پنج کارگاه آموزشی قرآن کریم با حضور کاروان قرآنی شامل کارگاهای آموزشی تجوید، حفظ، صوت و لحن و سبک زندگی اسلامی در تمام شهرستان‌های یاد شده از جمله برنامه های کاروان قرآنی انقلاب است.

به منظور تبیین دستاوردهای قرآنی در ایام الله دهه فجر پیشنهادی مبنی بر تاسیس و عضویت کمیته قرآن به ستاد دهه فجر ارائه شد که از سال ۱۳۸۶ این کمیته در ستاد اجرایی فعالیت خود را با مسوولیبت سازمان دارالقرآن الکریم آغاز کرد و در ۶ سال گذشته کاروانهای قرآنی در دهه مبارک فجر هر سال به مناطق مختلف کشور اعزام می شود و امسال استانهای کردستان و آذربایجان غربی میزبان این کاروان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha