کرمانشاه - ایرنا - در پی قطع جریان برق در برخی مناطق شهر کرمانشاه ، ترافیک شدید تردد در بعضی خیابان های این شهر را مختل کرد.

به گزارش ایرنا، به دلیل از کار افتادن چراغ های راهنمای و رانندگی ترافیک شدیدی مسیرهای مرکزی شهر از جمله خیابان های مدرس، پارکینگ شهرداری، دبیر اعظم، جوانشیر، سعدی و میادین مصدق و شهرداری را فرا گرفته و عملا حرکت خودروها را در این مناطق متوقف کرده است.

این اتفاق موجب شده تا شمار زیادی از شهروندان به دلیل ترافیک شدید در میادین و خیابان های اصلی شهر سرگردان مانده و یا با تاخیر چند ساعته به مقصد برسند.

این ترافیک شدید درکنار ناکارآمدی سیستم حمل و نقل شهری در کرمانشاه، موجب شده تا اوج ترافیک به دیگر میادین اصلی شهر از جمله میدان آزادی نیز منتقل شده و مردم را برای رسیدن به مقصد با مشکلات زیادی مواجه کند.

شماری از تاکسی های شهری نیز از این فرصت استفاده کرده و با کرایه های چند برابری اقدام به جابجایی مسافر در مسیرهای دلخواه خود کنند.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه دلیل قطعی برق برخی مناطق این شهر را افزایش بار مصرف دو پست برق در این شهر اعلام کرد.

بر اساس این گزارش دو پست برق حاج دایی و سیلو در شهر کرمانشاه با اضافه بار مواجه شده است که این اتفاق منجر به قطعی برق مشترکان برخی از مناطق شهر شده است.

به گزارش ایرنا؛ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید دو هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.