تهران- ایرنا- سرداور سنگاپوری رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر گفت: در ایران داوران زیادی داریم که در سطح جهانی قضاوت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، جس چان سرداور سنگاپوری روز یکشنبه در حاشیه فینال مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر، اظهار داشت: از طرف بدمینتون آسیا به‌عنوان سرداور مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران انتخاب شدم. این مسابقات برای بازیکنان ملی ایران فرصت خوبی است تا بازی با بازیکنان خارجی را تجربه کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون بدمینتون ایران برای برگزاری این مسابقات تلاش بسیاری کرده و هر چقدر جلوتر می‌رویم امکانات و محل برگزاری و شیوه برگزاری بهتر می‌شود.

چان در پاسخ به این پرسش که آخرین قضاوت شما در کدام مسابقات بود، گفت: در اواخر نوانبر سال گذشته در مالزی در شهر ایپو به‌عنوان سرداور در مسابقات بین‌المللی انتخاب شدم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان بسیار خوبی در تک نفره و دوبل در جام بین‌المللی فجر داریم و سطح این مسابقات به اندازه مسابقات مالزی خوب بود. بازیکنان انفرادی زنان و مردان در رنکینگ خوبی بودند و بازیکنان زیادی از ایران شرکت کردند. همچنین سطح بازیکنان ایران رو به رشد است و پیشنهاد می‌کنم تا آن‌ها به این روند ادامه دهند.

این داور سنگاپوری گفت: در ایران داوران زیادی داریم که در سطح جهانی قضاوت می‌کنند. به‌عنوان سرداور تنها من نیستم که قضاوت می‌کنم. کمک داور هم مهم است تا این مسابقات به‌صورت تیمی و به بهترین نحو برگزار شود.

سی و یکمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر با حضور ۲۱۹ بازیکن از ۲۶ کشور جهان طی روزهای ۱۱ تا ۱۶ بهمن ماه در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی فجر دارای رنکینگ جهانی ااست و جایزه ۱۵ هزار دلاری دارد.