ملی‌پوش بدمینتون مالزی: روزهای خوبی را در ایران سپری کردیم

تهران- ایرنا- عضو تیم ملی بدمینتون مالزی گفت: هنوز وقت نکردیم تا ایران را ببینیم و مشغول بازی در جام فجر بودیم، اما روزهای خوبی را در این کشور سپری کردیم.

چن تانگ‌وی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی ایران، اظهار داشت: سطح این رقابت‌ها خوب بود. ورزشگاهی که در آن بازی کردیم هم امکانات مناسبی داشت. باید از فدراسیون بدمینتون ایران برای تجهیزات و مسابقات خوبی که برگزار کرد، تشکر کنیم. مدت‌هاست که به دلیل کرونا در مسابقاتی شرکت نکردیم، اما با حضور در این رقابت‌ها روزهای خوشی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه دارای رنکینگ ۵۴ دنیاست، گفت: برای بازی بهتر و کسب رنکینگ جهانی راهی ایران شدیم. در دوبل هم همراه خوبی داشتم و سطح بازی یکدیگر را به خوبی می‌شناختیم. بازی‌های عالی را تا مرحله فینال سپری کردیم. این تجربه جدید در آینده می‌تواند به ما برای رسیدن به سهمیه المپیک کمک کند.

ملی‌پوش بدمینتون مالزی در پاسخ به این پرسش که آیا با حریفان ایرانی هم بازی کرد، خاطرنشان کرد: با ملی‌پوشان ایران بازی نکردیم و تنها به مصاف نمایندگان تیم‌های برزیل، اندونزی و مالزی در فینال این رقابت‌ها رفتیم و تمامی این بازی‌ها را بردیم.

او در خصوص حضورش در تورنمنت‌های بین‌المللی نیز گفت: حضور در مسابقات، بستگی به نظر سرمربی دارد. اگر هر بازی را ببریم، با توجه به نتیجه‌ای که کسب می‌کنیم، در هر رقابت حضور می‌یابیم. در بیشتر از ۱۰ تورنمنت در طول یکسال شرکت می‌کنیم. من قبلا به المپیک نرفتم و ۱۵ سال در این رشته فعالیت دارم.

تانگ‌وی در خصوص کشور ایران نیز گفت: هنوز وقت نکردیم تا ایران را ببینیم و مشغول بازی در جام فجر بودیم. زمان زیادی نداشتیم و باید زود برگردیم زیرا از اینجا به مسابقات دیگری خواهیم رفت. ایران کشور زیبایی است و غذاهای آن مانند کباب بسیار خوشمزه است.

سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر از ۱۱ تا ۱۶ بهمن در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha